300DS
ADV SERIES

Przygoda nie ma granic.
VOGE 300DS – bezkompromisowy w każdym terenie.

300DS - Czarny 300DS - Czerwony 300DS - Grafitowo-pomarańczowy
Kolor
292 cm³
26,0 KM
23,5 NM
170 KG
Cena
18 499 zł
Cena z kuframi
21 699 zł
VOGE 300DS

Turystyk bez kompromisów

Motocykl z serii adventure musi być przygotowany na wszystko. W segmencie modeli o poj. do 300 cm3, VOGE 300DS bez wątpienia jest właśnie taką maszyną.

Motocykle typu adventure to maszyny, które wyśmienicie sprawdzają się w każdych warunkach. Dzięki swojej wszechstronności, doskonale nadają się nie tylko na dalekie podróże z pasażerem i bagażem, ale także do dynamicznej jazdy po krętych drogach. Idealnie odnajdują się w miejskiej dżungli, usianej takimi przeszkodami, jak ciasne przejazdy, głębokie studzienki i wysokie krawężniki.

Konstruując motocykle adventure, producenci nie bez powodu stosują wzmocnione ramy czy zawieszenie o podwyższonym prześwicie. Zanim te rasowe turystyki zostają wprowadzone do produkcji, poddawane są wieloetapowym testom, mającym zapewnić ponadprzeciętną trwałość oraz niezawodność silnika i reszty komponentów. Takie wymagania wobec motocykla turystycznego stawia obecnie każdy – zarówno doświadczony, jak i początkujący podróżnik.

VOGE 300DS

Co kryje VOGE 300DS?

VOGE 300DS jest komfortowym, niezbędnym w turystyce narzędziem - dobrze naoliwionym i zawsze gotowym do użycia.

Projektując silnik do motocykli serii 300, producent zadbał o specjalną, udoskonaloną technologię przepływu oleju, która oferuje bardzo dobre smarowanie jednostki i efektywniejszą pracę w każdej temperaturze. Rama modelu 300DS została zaprojektowana przy zastosowaniu technik CAE, co zapewniło optymalizację parametrów. Wytrzymałość ramy i podzespołów została sprawdzona w testach drogowych, przeprowadzonych na szeroką skalę. Wszystkie, zastosowane rozwiązania (m.in. ABS, zawieszenie w technologii Upside Down, profilowana kanapa i pełne oświetlenie LED), mają pomagać w pokonywaniu ewentualnych trudności i gwarantować niczym nieskrępowaną radość z podróżowania.

VOGE 300DS

Czas na Twoją przygodę!

VOGE 300DS pozwoli Ci poczuć urok i magię podróżowania motocyklem na krótkich i dalekich dystansach. Jesteś gotowy na najbardziej autentyczne doświadczenie w życiu? Jeśli tak, to ten motocykl stanowi idealny wybór dla Ciebie.

Poprzedni
Następny
VOGE 300DS

Ciekłokrystaliczny wyświetlacz i gniazdo USB

Czytelny ekran LCD w negatywie, automatycznie dopasowuje się do warunków oświetlenia. W każdej chwili możesz podłączyć swój smartfon do gniazda USB, aby na dłuższej trasie nie zabrakło nawigacji.

VOGE 300DS

Norma emisji spalin EURO5

Średnie spalanie na wyświetlaczu potrafi zaskoczyć. Dzięki poprawieniu parametrów silnika, dojedziesz jeszcze dalej na jednym zbiorniku paliwa.

VOGE 300DS

Gmole i szyba w standardzie

Jak na prawdziwego Adventure przystało 300DS jest wyposażony w przednią szybę, która poprawia komfort podróży. A podczas niespodziewanych przygód na trasie i na postoju, serce naszego motocykla chronią dedykowane gmole.

VOGE 300DS

Zestaw kufrów

Gotowy na niespodziewaną wyprawę? Zapakuj niezbędne rzeczy i ruszaj po przygody. W zestawie dwa kufry boczne i kufer centralny.

Poprzedni
Następny

Dane techniczne

pojemność 292 cm3
taktowanie i cylindry 4t, jednocylindrowy
chłodzenie cieczą
moc maksymalna 26 KM / 8500 obr./min.
moment obrotowy 23,5 NM / 6500 obr./min
norma środowiskowa EURO5
rozruch elektryczny
skrzynia biegów manualna, 6-biegowa
długość 2035 mm
wysokość 1360 mm
szerokość 820 mm
rozstaw 1435 mm
wysokość kanapy 810 mm
waga 170 kg
dopuszczalna ładowność 155 kg
felga przednia mt2.75x17
opona przednia 110/80zr17
hamulec przedni hydrauliczny, tarczowy
felga tylna mt4.0x17
opona tylna 150/60zr17
hamulec tylny hydrauliczny, tarczowy
system abs tak
zbiornik paliwa 16 l
zużycie paliwa 3,3 l / 100 km
system diagnostyczny OBD II

Testy

Piniu74: VOGE 300 DS | Ciekawa alternatywa dla motocykli na kat. A2 | MOTOVLOG

VOGE 300 DS a wkrótce DS 500 to bardzo fajne, dobrze wykonane motocykle dla posiadaczy kategorii A2 prawa jazdy. Dobra cena, dobra jakość, ładny wygląd ...

Voge 300 AC i 300 DS – niepozorne trzysetki do wielu zastosowań

W maju mogliśmy sprawdzić trzysetki Voge w różnych zastosowaniach. Dane nam było wypróbować modele 300 AC i 300 DS na kilkusetkilometrowej trasie, prowadzącej zarówno przez miasta, jak i drogi gorszej jakości.

Voge DS 300, czyli „ADVenczur” zza Wielkiego Muru

Czy motocykl typu adventure musi mieć potężny silnik i kosztować krocie? Prawdopodobnie tak. Tylko czy początkujący motocyklista powinien zaczynać od takich drogich, wymagających sprzętów? No właśnie. Dlatego mam dla Was motocykl, który wprowadzi Was w fascynujący świat wypraw motocyklowych, a przy tym kosztuje całkiem niewiele. Okazuje się, że nawet taki stary, motocyklowy koń jak ja szybko się zaprzyjaźnił z produktem z Loncin, choć na pewno nie jest to motoryzacyjny obiekt pożądania. Przed Wami DS. Voge DS.

VOGE 300DS: nowy i tani motocykl turystyczny na kat. A2. Motocykl dla początkującego

Jeszcze motocykl turystyczny czy już adventure? VOGE 300DS: trafili w dziesiątkę? Voge 300DS. Mała pojemność i niska masa – to dla mnie kluczowe Spójrzmy tylko za naszą zachodnią granicę: Włochy, Hiszpania, Francja – wszędzie tam małe i lekkie motocykle są szczególnie cenione i często wybierane przez klientele...

Voge 300 DS – niezwykle udany, niedrogi motocykl turystyczny kategorii adventure

Do redakcji Motovoyager z impetem, a nawet z tupetem wjechał mały przedstawiciel dalekowschodniego producenta. Marki nieznanej szerszemu odbiorcy, a już przez wielu uznawanej za markę premium… Voge. Oto Voge 300 DS – mały turystyk w klimacie adventure…

Z cyklu: Co po 125-tce? Voge 300 DS

Beniamin z Motocykle125: Na chwilkę wpadł w moje ręce nowy Loncin – czyli VOGE w wersji turystycznej. Co prawda nie 125cc ale 300cc. Taka pojemność to dla mnie kompromis ceny, wagi oraz spalania względem osiągów. Dla kogoś kto jeździ przepisowo – w zupełności wystarczający

Test Świata Motocykli 300DS

Czy motocykl turystyczny powinien być drogi? Jaki Adventure jest najlepszy? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w prezentacji 300DS
Poprzedni
Następny
Więcej testów

Jesteś zainteresowany?