Voge 900DSX wjeżdża do Polski. Osiągi, cena i wyposażenie kuszą!

Opublikowano: 25 stycznia 2024

Długo oczekiwany motocykl adventure Voge 900DSX pojawi się w polskich salonach już w pierwszym kwartale tego roku. Znamy już pełną specyfikację i długą listę wyposażenia tej maszyny, a także jej ostateczną cenę. Możemy powiedzieć tylko jedno – będzie to jedna z najlepszych ofert na rynku w swojej klasie!

Jeśli patrząc na ten model od razu macie skojarzenia z BMW F 850 GS, to jesteście na dobrym tropie. Chiński koncern Loncin, właściciel marki Voge, od wielu lat współpracuje z niemieckim producentem. Na jego liniach montażowych powstają dwucylindrowe silniki napędzające całą serię BMW F. I taka właśnie jednostka, oczywiście po pewnych modyfikacjach, trafiła do debiutującego Voge 900DSX. Silnik ten generuje bardzo przyzwoite 95 KM i 95 Nm.

Motocykl ten to pełnoprawny adventure, który równie dobrze poradzi sobie na asfalcie, co poza nim. Toczy się na szprychowych kołach o średnicach 21 i 17 cali, fabrycznie wyposażonych w opony Pirelli Scorpion. Zawieszenie z regulacją napięcia wstępnego dostarczyło KYB. Z przodu mamy widelec o średnicy goleni 43 mm i skoku 194 mm, z tyłu amortyzator o skoku 198 mm. Prześwit wynosi 190 mm, a kanapę umieszczono na wysokości 825 mm. Motocykl wyposażony jest również w hamulce Brembo z odłączanym ABS-em oraz amortyzator skrętu. W stanie gotowym do jazdy waży 218 kg.

Voge 900DSX wjeżdża do Polski. Osiągi, cena i wyposażenie kuszą!

Bardzo dobre wrażenie robi lista pokładowej elektroniki, której nie powstydziłyby się topowe modele uznanych producentów. Znajdziemy tu m.in. cztery tryby jazdy (Sport, Enduro, Road, Rain), kontrolę trakcji, quickshifter działający w górę i w dół, oświetlenie full LED, podgrzewane manetki i kanapę (!), tempomat oraz czujniki ciśnienia w oponach. Całość spina kolorowy wyświetlacz o przekątnej 7 cali z łącznością Bluetooth i WiFi. W standardzie otrzymamy również gmole.

Bardzo dobre wrażenie robi lista pokładowej elektroniki, której nie powstydziłyby się topowe modele uznanych producentów. Znajdziemy tu m.in. cztery tryby jazdy (Sport, Enduro, Road, Rain), kontrolę trakcji, quickshifter działający w górę i w dół, oświetlenie full LED, podgrzewane manetki i kanapę (!), tempomat oraz czujniki ciśnienia w oponach. Całość spina kolorowy wyświetlacz o przekątnej 7 cali z łącznością Bluetooth i WiFi. W standardzie otrzymamy również gmole.

Wiele za niewiele

Jak widać, Voge 900DSX jest wyposażony w zasadzie we wszystko, co potrzebne do komfortowego podróżowania w dwie osoby. Cenę motocykla w pierwszym roku sprzedaży ustalono na 45 900 zł. Dodatkowo będzie można zamówić komplet aluminiowych kufrów, którego cena, zgodnie z zapowiedziami importera, nie powinna przekroczyć 4000 zł.

Voge 900DSX wjeżdża do Polski. Osiągi, cena i wyposażenie kuszą!

Za niecałe 50 tysięcy zł otrzymamy więc kompletnie wyekwipowany, niemal stukonny motocykl adventure. Voge 900DSX będzie oferowane w trzech kolorach: biało-niebieskim, szaro-limonkowym oraz czarnym. Będzie to bardzo mocny gracz w swoim segmencie, co do tego nie mamy najmniejszych wątpliwości.

Więcej informacji na stronie www.voge.pl