SR4
MAXI SKUTER

Doskonały miejski towarzysz.
VOGE SR4 MAX/T- praktyczny skuter dla całej rodziny

SR4 MAX/T - Czarny SR4 MAX/T - Biały
Kolor
350 cm³
34,0 KM
35,0 NM
214 KG
Cena
28 990 zł
VOGE SR4 MAX/T

Doskonały układ hamulcowy

Dwie przednie tarcze hamulcowe 265 mm, zaciski J.Juan i ABS Continental. Hamulec postojowy, niezwykle przydatny podczas parkowania na stromych podjazdach. Ogumienie? Pirelli Angel Scooter.

VOGE SR4 MAX/T

System bezkluczykowy i wiele więcej...

Przycisk ten, to nic innego jak START/STOP naszego skutera. Niezwykłe ułatwienie podczas częstych postoi. A dodatkowo podgrzewane manetki, kanapa i elektrycznie regulowana wysokośc przedniej szyby*.





*podgrzewane manetki, kanapa i elektrycznie regulowana wysokość przedniej szyby dostępne tylko w wersji SR4 Max T

VOGE SR4 MAX/T

Kolorowy wyświetlacz TFT

Duży, 7 calowy adaptacyjny wyświetlacz, który dostosowuje się do ilości światła dziennego. Wszystko po to, aby licznik był zawsze czytelny. Będąc przy elektronice nie możemy zapomnieć o łączności Bluetooth, przedniej kamerze, która odpowiada za rejestrowanie ruchu drogowego czy wskaźniku ciśnienia w oponach. 

VOGE SR4 MAX/T

Oświetlenie full LED

To nie tylko design, ale przede wszystkim poprawa bezpieczeństwa. Światła LED są lepiej widoczne dla innych uczestników ruchu drogowego. Ponadto zużywają mniej energii, dzięki czemu oszczędzamy akumulator i alternator. 

VOGE SR4 MAX/T

Makasymalna ochrona przed wiatrem

Deszcz, chłodny dzień, długa trasa, to właśnie w takich warunkach kierowcy dostrzegają zalety wysokich szyb. Nie mogło jej zabraknąć na wyposażeniu SR4 MAX.

VOGE SR4 MAX/T

Pokaźny kufer

Zakupy, weekendowy wyjazd, a może nie chcesz nosić wszędzie ze sobą swojego kaksu? W pojemnym schowku pod siedzeniem schowasz co tylko dusza zapragnie. Jego pojemność wynosi 41,5 litra! Mało? Pod kierownicą do dyspozycji masz 2 dodatkowe schowki na portfel, smartphone, klucze od domu. 

Poprzedni
Następny

Dane techniczne

pojemność
349,8 cm3
silnik
4-suwowy, jednocylindrowy
rozrząd
SOHC
chłodzenie
cieczą
EFI
Bosch
moc maksymalna
21,3 kW / 7500 obr./min.
moment obrotowy
30 Nm / 6000 obr./min
norma środowiskowa
EURO5
rozruch
elektryczny
skrzynia biegów
automatyczna, CVT
długość
2185 mm
wysokość
1390 mm
szerokość
805 mm
rozstaw
1565 mm
wysokość kanapy
761 mm
prześwit
167 mm
waga
214 kg
dopuszczalna ładowność
brak danych
felga przednia
15"
opona przednia
Pirelli Angel Scooter 120/70 R15
hamulec przedni
dwie tarcze hamulcowe śr. 265 mm J.Juan
zawieszenie przednie
amortyzator upside-down, śr. 35 mm, skok 110 mm KYB
felga tylna
14”
opona tylna
Pirelli Angel Scooter 150/70 R14
hamulec tylny
tarcza hamulcowa śr. 265 mm J. Juan
zawieszenie tylne
podwójny amortyzator sprężynowy KYB o skoku 112 mm
system abs
dwukanałowy ABS Continental
zbiornik paliwa
12,8 l
zużycie paliwa
3,5 l / 100 km
prędkość maks. 139 km/h

Testy

Voge SR4 Max - azjatycki bliźniak BMW C 400 GT, prestiżowy produkt Loncina [test opinia wady zalety]

Z przyjemnością obserwuję rozwój marki Voge. Do naprawdę dobrych jakościowo motocykli, wśród których zaczęły się pojawiać świetnie wyposażone modele z silnikami o większych pojemnościach, dołączyły skutery i maxiskutery.

VOGE SR4 MAX | TROCHĘ NIEMIEC, TROCHĘ CHIŃCZYK

Voge SR4 Max to w teorii nowość chińskiej marki, ale okazuje się, że mogliśmy już ten skuter spotkać w nieco innym nadwoziu i z innym, bardziej rozpoznawalnym logo BMW.

Kilka słów o Voge SR4max

Krótki test pierwszego ze skuterów marki Voge, opartego o platformę/licencję uzyskaną od marki BMW.
Poprzedni
Następny
Więcej testów

Jesteś zainteresowany?