300GY RALLY
TWOJA PRZYGODA

Stworzony by dogonić marzenia.
Poczuj zew natury i nie bój się zjechać z utartego szlaku.

300 GY RALLY - Żółty 300 GY RALLY - Szary
Kolor
292 cm³
29,0 KM
25,0 NM
158 KG
Cena
19 900 zł
VOGE 300 GY RALLY

Gmole i szyba w standardzie

Jak na prawdziwego Adventure przystało 300GY RALLY jest wyposażony w przednią szybę, która poprawia komfort podróży. A podczas niespodziewanych przygód na trasie i na postoju, serce naszego motocykla chronią dedykowane gmole.

VOGE 300 GY RALLY

Stelaż pod bagaż

Potrzebujesz spakować się na większy wyjazd? Bez problemu przytroczysz bagaż do praktycznego stelaża pod kufer.

VOGE 300 GY RALLY

Gniazdo USB

W każdej chwili możesz podłączyć swój smartfon do gniazda USB, aby na dłuższej trasie nie zabrakło nawigacji.

VOGE 300 GY RALLY

Komfortowe handbary

Osłona dłoni od wiatru znacząco podnosi komfort termiczny w niższych temperaturach. Zapomnij o zmarzniętych palcach podczas dalszych podróży. 

VOGE 300 GY RALLY

Zabezpieczony amortyzator

Wydłużone życie i pewność pracy w trudnych warunkach zapewnia osłona tylnego amortyzatora. Nie straszne mu błotne kąpiele. 

VOGE 300 GY RALLY

Przygotowany w teren

Kostkowe opony zapewniają trakcje nawet w trudniejszym terenie. Szprychowe koła to podstawowy wybór na nierówne, zaskakujące nawierzchnie. 

Poprzedni
Następny

Dane techniczne

pojemność 292 cm3
taktowanie i cylindry 4T, jednocylindrowy
chłodzenie cieczą
moc maksymalna 21 kW / 9000 obr./min.
moment obrotowy 25 Nm / 6500 obr./min
norma środowiskowa EURO5
rozruch elektryczny
skrzynia biegów manualna, 6-biegowa
długość 2107 mm
wysokość 1405 mm
szerokość 877 mm
rozstaw osi 1430 mm
waga 158 kg
dopuszczalna ładowność 190 kg
felga przednia MT 1.85x21
opona przednia 3.00-21
hamulec przedni hydrauliczny, tarczowy, śr. 265 mm
felga tylna MT 3.0X18
opona tylna 5.10-18
hamulec tylny hydrauliczny, tarczowy, śr. 220 mm
system abs tak
zbiornik paliwa 11 l
zużycie paliwa 3,2 l / 100 km
system diagnostyczny OBD I

Testy

Voge 300GY Rally – tanie szwendanie

Rekreacyjny offroad funkcjonuje w Europie od dawna, natomiast w ostatnich latach jakby z większą intensywnością. Tysiące motocyklistów chce podróżować po nieutwardzonych szlakach, choć – o ironio – tych legalnych jest na naszym kontynencie coraz mniej.

Sprawdź jak wypadł Rally 300 na rajdzie ADV24

Voge 300 Rally poradziły sobie naprawdę dobrze.

Motocykl TAŃSZY od markowej 125'tki?! VOGE 300 GY Rally

Petit od dawna przebierał stopami by móc bezpośrednio sprawdzić ten motocykl. Zarówno w trasie, jak i w lekkim terenie. Są elementy za które warto VOGE'a pochwalić i docenić. Są takie, które domagają się jeszcze dopracowania.

10 tys. zł tańszy od konkurencji. O co tu chodzi? VOGE 300 GY RALLY

Jakiś czas temu, naszego 300 GY Rally dosiadł Tobiasz z Jednoślad.pl. Jak mu się jeździło i czy się polubili? Sami zobaczcie!

Nowy Voge 300 Rally - mały adventure, dualsport czy turystyczne enduro?

Motocykl uniwersalny? Jaki jest Voge 300 Rally i gdzie najlepiej się odnajdzie? Sprawdził to dla nas Motovoyager. Klikajcie i oglądajcie!
Poprzedni
Następny
Więcej testów

Jesteś zainteresowany?