Voge SR4 Max - azjatycki bliźniak BMW C 400 GT, prestiżowy produkt Loncina [test opinia wady zalety]
Z przyjemnością obserwuję rozwój marki Voge. Do naprawdę dobrych jakościowo motocykli, wśród których zaczęły się pojawiać świetnie wyposażone modele z silnikami o większych pojemnościach, dołączyły skutery i maxiskutery.
VOGE SR4 MAX | TROCHĘ NIEMIEC, TROCHĘ CHIŃCZYK
Voge SR4 Max to w teorii nowość chińskiej marki, ale okazuje się, że mogliśmy już ten skuter spotkać w nieco innym nadwoziu i z innym, bardziej rozpoznawalnym logo BMW.
Voge 300GY Rally – tanie szwendanie
Rekreacyjny offroad funkcjonuje w Europie od dawna, natomiast w ostatnich latach jakby z większą intensywnością. Tysiące motocyklistów chce podróżować po nieutwardzonych szlakach, choć – o ironio – tych legalnych jest na naszym kontynencie coraz mniej.
Voge SR1 125 – niezawodny kumpel – pierwsze wrażenia
SR1 to najmniejszy skuter w ofercie tego chińskiego potentata na rynku motocykli. W Polsce dostępny jest jeszcze maksiskuter SR4.
Voge 525 DSX | zaskakująco dobry turystyk
Sytuacja staje się poważna. Chińskie fabryki przestają się kryć pod podkupionymi znanymi markami i dumnie wypuszczają kolejne maszyny.
Voge 125R. Test motocykla, osiągi, spalanie i moja opinia
Myślę, że śmiało można powiedzieć, że historia tej konkretnej marki rozpoczęła się w 2005 roku, kiedy to motocyklowy odział firmy BMW rozpoczął współpracę z firmą Loncin.
Voge 525 DSX - Czy ten chińczyk ma jakieś wady? | RECENZJA
VOGE 525 DSX - czy to jeden z najlepszych motocykli w klasie 500 cm3?