Voge 900 DSX po 1000 km. Recenzja | Test | Opinia |
23 maja 2024
Krótka recenzja 900 DSX od Szlakiera.
Voge SR4 Max - azjatycki bliźniak BMW C 400 GT, prestiżowy produkt Loncina [test opinia wady zalety]
17 maja 2024
Z przyjemnością obserwuję rozwój marki Voge. Do naprawdę dobrych jakościowo motocykli, wśród których zaczęły się pojawiać świetnie wyposażone modele z silnikami o większych pojemnościach, dołączyły skutery i maxiskutery.
VOGE SR4 MAX | TROCHĘ NIEMIEC, TROCHĘ CHIŃCZYK
17 maja 2024
Voge SR4 Max to w teorii nowość chińskiej marki, ale okazuje się, że mogliśmy już ten skuter spotkać w nieco innym nadwoziu i z innym, bardziej rozpoznawalnym logo BMW.
Voge 300GY Rally – tanie szwendanie
16 maja 2024
Rekreacyjny offroad funkcjonuje w Europie od dawna, natomiast w ostatnich latach jakby z większą intensywnością. Tysiące motocyklistów chce podróżować po nieutwardzonych szlakach, choć – o ironio – tych legalnych jest na naszym kontynencie coraz mniej.
Voge SR1 125 – niezawodny kumpel – pierwsze wrażenia
16 maja 2024
SR1 to najmniejszy skuter w ofercie tego chińskiego potentata na rynku motocykli.
Voge 525 DSX | zaskakująco dobry turystyk
25 kwietnia 2024
Sytuacja staje się poważna. Chińskie fabryki przestają się kryć pod podkupionymi znanymi markami i dumnie wypuszczają kolejne maszyny.
Voge 125R. Test motocykla, osiągi, spalanie i moja opinia
25 kwietnia 2024
Myślę, że śmiało można powiedzieć, że historia tej konkretnej marki rozpoczęła się w 2005 roku, kiedy to motocyklowy odział firmy BMW rozpoczął współpracę z firmą Loncin.
Voge 300 Rally na palecie. Nowy licznik w Voge 300 Rally? Unboxing
16 kwietnia 2024
Unboxing VOGE 300 Rally
Voge 525 DSX - Czy ten chińczyk ma jakieś wady? | RECENZJA
24 marca 2024
VOGE 525 DSX - czy to jeden z najlepszych motocykli w klasie 500 cm3?
5 lat gwarancji na motocykle VOGE!
24 marca 2024
Przedłuż gwarancję u swojego Dealera nawet do lat 5.