525DSX
ADV SERIES

Przygoda nie ma granic.
VOGE 525DSX - nowoczesny turystyk dla wymagających

525 DSX - Blue 525 DSX - Grey 525 DSX - Black
Kolor
494 cm³
48,0 KM
44,5 NM
190 KG
Cena
29 900 zł
Cena z kuframi
33 900 zł
VOGE 525 DSX

Kolorowy wyświetlacz TFT i podwójne doładowanie

W 525DSX zainstalowano nowy, 7" kolorowy wyświetlacz, który pozostaje czytelny w każdych warunków oświetleniowych. Nowość, rzucająca się w oczy, to strzałki nawigacyjne. Od teraz Twój telefon może spoczywać w kieszeni, a Ty możesz być spokojny o dokładny dojazd do celu. 
Przed Tobą długa wyprawa? Nie obawiaj się o poziom naładowania swojej baterii w smartphonie, interkomie czy powerbanku. Do dyspozycji masz aż dwie ładowarki! Jedna klasyczna, a druga USB. 

VOGE 525 DSX

Full LED

Przywykliśmy już, że motocykle VOGE wyposażone są w oświetlenie LED. Soczewkowa przednia lampa, dynamiczne kierunkowskazy i światła przeciwmgłowe, to gwarancja dobrej widocznośći w każdych warunkach pogodowych.

VOGE 525 DSX

Dbałość o bezpieczeństwo

Dwukanałowy system ABS Bosch, dwie tarcze hamulcowe 298 mm i zaciski Nissin. Z takim zestawem droga hamowania znacznie się skraca, co bezpośrednio przekłada się na nasze bezpieczeństwo. Amatorzy jazdy off roadowej docenią możliwość wyłączenia ABS przy użyciu jednego przycisku. 
Wspominając o bezpieczeństwie, warto zwrócić uwagę na zawieszenie upside down, renomowanej marki KYB i opony Metzeler Tourance.

VOGE 525 DSX

Gmole na pokładzie

Pragniemy, aby motocykle służyły Wam jak najdłużej. Dlatego 525DSX w standardowym wyposażeniu posiada gmole i crash pady. "Paciaki" mu niestraszne.

VOGE 525 DSX

Światła przeciwgłowe i mnogość guzików

LED-owe halogeny, to nie codzienność. Na szczęście model 525DSX posiada je w standardowym wyposażeniu. Przy nagłej zmianie pogody lub miejscowych mgłach docenisz ich obecność. 
Zwiększona ilość przycisków świadczy o tym, że mamy do czynienia z nowoczesnym motocyklem. Zmienny mapy silnika? A i owszem, do dyspozycji są dwa tryby jazdy: Standardowy i Sport.

Poprzedni
Następny

Dane techniczne

pojemność
494 cm3
silnik
4-suwowy, rzędowy, dwucylindrowy
rozrząd
DOHC
chłodzenie
cieczą
EFI
Bosch
moc maksymalna
35 kW / 8500 obr./min.
moment obrotowy
44,5 Nm / 7000 obr./min
norma środowiskowa
EURO5
rozruch
elektryczny
skrzynia biegów
manulana, 6-biegowa
długość
2170 mm
wysokość
1380 mm
szerokość
820 mm
rozstaw osi
1456 mm
wysokość kanapy
810/830 mm
prześwit
200 mm
waga
190 kg
dopuszczalna ładowność 
183 kg
felga przednia
19"
opona przednia
Metzeler Tourance 110/80 R19
felga tylna 17"
opona tylna Metzeler Tourance 150/70 R17
hamulec przedni
dwie tarcze hamulcowe śr. 298 mm Nissin
hamulec tylny tarcza hamulcowa śr. 240 mm Nissin
zawieszenie przednie
amortyzator upside-down, śr. 41 mm, skok 150 mm KYB
zawieszenie tylne
amortyzator monoshock KYB
system abs
dwukanałowy ABS Bosch
tryby jazdy
dwa tryby do wyboru (standard/sport)
zbiornik paliwa
16,5 l
zużycie paliwa
3,9 l / 100 km

Testy

Voge 525 DSX przy -16 stopniach. Odpali?

Co na temat VOGE 525 DSX ma dopowiedzenia Wons z Jednoślad.pl? Zobacz koniecznie!

Test Voge 525 DSX - motocykla premium produkcji chińskiej... Czy to w ogóle jest możliwe? Sprawdzam!

VOGE 525 DSX - Jak wygląda? Jak jeździ w terenie? Jak sobie radzi na asfalcie? Czy jest wygodny?

Voge 525 DSX – najlepiej sprzedający się motocykl we Włoszech już dostępny w polskich salonach!

W ubiegłym miesiącu mieliśmy do czynienia z historyczną sytuacją. Po raz pierwszy całkowicie chiński motocykl został liderem sprzedaży na rynku włoskim. Dokonał tego Voge 525 DSX, czyli nowy model adventure na kategorią A2, którego możecie już obejrzeć i kupić również u polskich dealerów.

Nowy król ADV na kat. A2 ? Voge DS525X

Nowy lider na kategorię A2? Pierwsza recenzja 525 DSX od Foto Moto Blog.
Poprzedni
Następny
Więcej testów

Jesteś zainteresowany?