900DSX
ADV SERIES

Bezkonkurencyjny w każdym terenie.
VOGE 900DSX - Adventure na miarę Twoich potrzeb

900 DSX - Avio Blue 900 DSX - Lime Yellow 900 DSX - Black Knight
Kolor
895 cm³
95,0 KM
95,0 NM
238 KG
Cena
45 900 zł
Cena z kuframi
49 900 zł
VOGE 900 DSX

Amortyzator skrętu, full LED i ...

Wyposażenie najnowszego 900 DSX jest imponujące! Zacznijmy od amortyzatora skrętu, który po raz pierwszy został zastosowany w podstawowym wyposażeniu VOGE. Jego zadaniem jest tłumienie drgań, które przenoszone są na kierownicę i zapobieganiu tzw. efektowi shimmy. Działanie to, bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo kierującego.
Oświetlenie full LED to już nasz standard! Wygląda nowocześnie, ale co najważniejsze poprawia widoczność motocykla w dzień i w nocy.

VOGE 900 DSX

Doskonały układ hamulcowy

Za wyhamowanie 900 DSX odpowiada renomowana firma Brembo. Duże tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm i dwukanałowy ABS (z możliwośćią odłączenia), to gwarancja bezpiecznego homowania w każdych warunkach. 

VOGE 900 DSX

Precyzyjna skrzynia biegów z quickshifterem

Dynamiczna jazda po każdym rodzaju nawierzchni staje się jeszcze prostsza! Zbawieniem okaże się quickshifter, który nie tylko uprzyjemni jazdę, ale i poprawi płynnośc zmiany biegów. Działa w górę i w dół.
Podczas dynamicznej jazdy off roadowej często dochodzi do niespodziewanych upadków motocykla i uszkodzeń. Gmole, które znajdują się na wyposażeniu 900 DSX mają ochronić motocykl przed takimi zdarzeniami.  

VOGE 900 DSX

Podgrzewane manetki i nie tylko

Nie zawsze podróżując trafiamy na sprzyjające warunki pogodowe. Zbawieniem wtedy okazują się podgrzewane manetki, których w motocyklu wyprawowym zabraknąć nie może. Ale to nie koniec, 900 DSX został dodatkowo wyposażony w podgrzewaną kanapę! Takie udogodnienia cenimy bardzo.
Do pełni szczęścia w czasie monotonnej autostradowej jazdy brakuje tempomatu, o którym nie zapomniano!

VOGE 900 DSX

Kolorowy wyświetlacz 

Najważniejsze informacje podczas jazdy wyświetlane są na 7" kolorowym wyświetlaczu. Obroty silnika, prędkośc i zapięty bieg, to podstawa. W 900 DSX dodatkowo ujrzymy tryb jazdy, a mymy 4 do wyboru: sport/enduro/road/rain. Do tego łączność Bluetooth i WiFi z naszym telefonem, ciśnienie w kołach, temperatura otoczenia i informacje o odłączonym ABS i kontroli trakcji.   

VOGE 900 DSX

Pakowne kufry na dalekie podróże

VOGE 900 DSX możecie zakupić z kompletem trzech aluminiowych kufrów. Z takim zestawem podróż z pasażerką staje się możliwa :)

Poprzedni
Następny

Dane techniczne

pojemność

895 cm3

silnik

4-suwowy, rzędowy, dwucylindrowy

rozrząd

DOHC

chłodzenie

cieczą

EFI

Bosch

moc maksymalna

95 KM / 8250 obr./min.

moment obrotowy

95 Nm / 6250 obr./min

norma środowiskowa

EURO5

rozruch

elektryczny

skrzynia biegów

manulana, 6-biegowa

długość

2325 mm

wysokość

1420 mm

szerokość

940 mm

rozstaw osi

1580 mm

wysokość kanapy

825 mm

prześwit

190 mm

 

waga

238 kg

felga przednia

21"

opona przednia

Pirelli Rally Scorpion 90/90 R21

felga tylna

17"

opona tylna

Pirelli Rally Scorpion 150/70 R17

hamulec przedni

dwie tarcze hamulcowe śr. 305 mm Brembo

hamulec tylny

tarcza hamulcowa śr. 265 mm Brembo

zawieszenie przednie

amortyzator upside-down KYB z regulowanym napięciem wstępnym, śr. 43 mm, skok 194 mm

zawieszenie tylne

amortyzator monoshock KYB z regulowanym napięciem wstępnym, skok 198 mm

system abs

dwukanałowy ABS Bosch

kontrola trakcji  tak

tryby jazdy

sport/enduro/road/rain

zbiornik paliwa

17 l

zużycie paliwa

4.2 l / 100 km

 

Testy

Voge 900 DSX po 1000 km. Recenzja | Test | Opinia

Krótka recenzja modelu 900 DSX od Szlakiera.

Voge 900DSX wjeżdża do Polski. Osiągi, cena i wyposażenie kuszą!

Długo oczekiwany motocykl adventure Voge 900DSX pojawi się w polskich salonach już w pierwszym kwartale tego roku. Znamy już pełną specyfikację i długą listę wyposażenia tej maszyny, a także jej ostateczną cenę.
Poprzedni
Następny
Więcej testów

Jesteś zainteresowany?