Dwieściepięćdziesiątki nie zdobyły u nas takiej popularności, jak np. 125-tki czy 500-tki. Mają jednak grono zwolenników, dla których ich osiągi są wystarczające, a koszty użytkowania są niewiele większe niż maszyn klasy 125.
Loncin – producent motocykli Voge – zaprezentował ostatnio kolejną nowość, opracowaną z myślą o początkujących motocyklistach. Również o tych, dla których wysokie maszyny są niedostępne z racji wzrostu. Na pierwszy rzut oka Q250 przywodzi skojarzenia z Vitpilenem od Husqvarny, ale inna jest konstrukcja ramy oraz bocznych owiewek.
Nowy Voge napędzany jest jednocylindrowym silnikiem o pojemności 248 cm3, rozwijającym moc 29 KM. Pozwala to na rozpędzenie motocykla do prędkości około 130 km/h. Przedstawiciele producenta twierdzą, że jest to najlżejszy i najmocniejszy silnik w swojej klasie. Motocykl jest lekki – masa na sucho wynosi 139 kilogramów. Łatwość prowadzenia i niska masa sprawią, że na pewno będzie dobrze przyjęty przez osoby o niewielkim doświadczeniu albo szukających taniego w eksploatacji motocykla o uniwersalnym przeznaczeniu.
Wysokość siodła – około 78 cm – spodoba się osobom o średnim i niskim wzroście. Motocykl jest wyposażony w ABS oraz kontrolę trakcji z opcją wyłączenia, a także pięciocalowy wyświetlacz TFT. Cena tej maszyny na polskim rynku nie powinna przekroczyć dwudziestu tysięcy złotych.