300AC
CLASSIC SERIES

Zaawansowana technologia motocyklowa w klasycznym wydaniu.
VOGE 300AC to motocykl stworzony, aby dawać radość.

300AC - Zielony 300AC - Wiśniowy
Model archiwalny
Kolor
292 cm³
26,0 KM
23,5 NM
170 KG
VOGE 300AC

Klasyka nigdy nie wychodzi z mody

Model VOGE 300AC powstał, by w pełni zaspokoić potrzeby współczesnego pasjonata retro motocykli.

Klasyczne motocykle w stylu vintage często są wyrazem tęsknoty projektantów za czasami młodości, kiedy historię motocyklizmu tworzyły opowiadania bliskich - dziadków, ojców czy wujów. Motocykliście wystarczały wówczas doznania wynikające z samej jazdy, a wygląd czy osiągi miały istotne, choć drugorzędne znaczenie. Niewielka ilość producentów jednośladów nie pozwalała na przebieranie w modelach. Oferta była podstawowa. Wraz z rozwojem technologii rosła ilość marek i modeli, co zmieniło oczekiwania użytkowników. Motocykliści, którzy wymagali indywidualnego charakteru, zaczęli poszukiwać klasycznie wyrazistych i wysoce zaawansowanych technicznie pojazdów, które wyróżniają się (i ich samych) na zatłoczonych drogach i w centrach miast.
 

VOGE 300AC

Wygląd to nie wszystko - technologia zawsze ma przewagę

Motocykl VOGE 300AC w perfekcyjny sposób łączy klasyczne linie z nowoczesnymi technologiami i najwyższą jakością wykonania.

To piękny i stylowy naked, który swoim wyglądem oraz rozwiązaniami klasy premium (m.in. pełne oświetlenie LED i wielofunkcyjny wyświetlacz LCD) stawia pomost między przeszłością i teraźniejszością. VOGE 300AC napędzany jest mocnym, jednocylindrowym, 4-zaworowym silnikiem DOHC, chłodzonym cieczą. Jednostka ta generuje 26 KM i 23,5 Nm momentu. To sprawdzona w testach długodystansowych konstrukcja, która znalazła zastosowanie także w innych modelach marki. Ze względu na znikomą awaryjność i mały apetyt na paliwo (zaledwie 3,2 litra na 100 km), cieszy się uznaniem rzeszy użytkowników na całym świecie.

VOGE 300AC

Postaw na retro styl

Motocykl VOGE 300AC to rasowy neoklasyk, dostępny w ofercie polskiego importera.

Dzięki połączeniu nowoczesnych rozwiązań i klasycznego wyglądu, każdemu motocykliście zapewni podróż w czasie i przestrzeni. Został zaprojektowany w celu dawania radości - niezależnie od wieku kierowcy i jego poziomu zaawansowania.

Poprzedni
Następny
VOGE 300AC

Dbałość o każdy szczegół

Każdy motocykl VOGE spełnia przesłanki motocykla Premium. Jest dopracowany w każdym calu, a cała konstrukcja przechodzi szereg testów zanim zostanie dopuszczona do produkcji.

VOGE 300AC

Neoklasyczny styl 300AC

Klasyczna okrągła lampa ustąpiła miejsca. Zamiast niej mamy mocny reflektor LED, który w połączeniu z diodami zapewnia bardzo dobrą widoczność po zmierzchu.

VOGE 300AC

Pełne oświetlenie LED

Oświetlenie spełnia nie tylko walory użytkowe. Jego ogromną przewagą jest także wygląd. Kierunkowskazy, przednia i tylna lampa w technologii LED sprawiają, że nikt nie przejdzie obojętnie.

VOGE 300AC

Użytkowy minimalizm

Ciekłokrystaliczny licznik pokazuje tylko to, co jest niezbędne podczas jazdy. Sprytnie schowane gniazdo USB pozwoli w każdej chwili podładować swój smartfon.

Poprzedni
Następny

Dane techniczne

pojemność 292 cm3
taktowanie i cylindry 4T, jednocylindrowy
chłodzenie cieczą
moc maksymalna 26 KM / 8500 obr./min.
moment obrotowy 23,5 Nm / 6500 obr./min
norma środowiskowa EURO5
rozruch elektryczny
skrzynia biegów manualna, 6-biegowa
długość 2025 mm
wysokość 1135 mm
szerokość 830 mm
rozstaw 1360 mm
waga 170 kg
dopuszczalna ładowność 150 kg
felga przednia mt2.75x17
opona przednia 110/70zr17
hamulec przedni hydrauliczny, tarczowy
felga tylna mt4.0x17
opona tylna 150/60zr17
hamulec tylny hydrauliczny, tarczowy
system abs tak
zbiornik paliwa 15 l
zużycie paliwa 3,2 l / 100 km
system diagnostyczny OBD II

Testy

Niespodziewana wyprawa motocyklowa w środku zimy na Voge 300AC. Kierunek – Malaga!

Grupa moich znajomych z Przystani Motocyklowej Gościno, jeżdżących w terenie, od roku przygotowywało wyprawę do hiszpańskiej Andaluzji. Na dwa tygodnie przed wyjazdem jeden z uczestników musiał zrezygnować. Usłyszałem krótkie pytanie: jedziesz? Jasne, że tak!

Czarny koń małych pojemności – test Voge 300 AC

Tak zwani „wiodący” producenci motocykli, nie oferują na naszym rynku praktycznie żadnego modelu w klasie 300, mogącego stanowić konkurencję stylistyczną dla tego klasyka Voge 300 AC. Inne wschodzące marki, jak na przykład Zontes z modelem V310, a także Mondial ze swoim HPS 300, dają niewielki wybór do „lansu”.

VOGE 300AC. DEBIUTANT Z DUŻYMI AMBICJAMI

Voge 300AC, pozbawiony dodatkowych owiewek, osłon czy gmoli i ze zmienioną w stosunku do wersji DS stylizacją prezentuje się rzeczywiście bardzo „miejsko” i zawadiacko. Przy okazji – nazwa AC to skrót od słów Advanced Classic.

Prawdopodobnie najładniejszy chiński motocykl: Voge 300 AC

Motocykl z fabryki Loncin, która produkuje silniki m.in. do BMW, sam wyposażony w kopię silnika Kawasaki, produkuje motocykle pod własną nazwą, i pod taką właśnie sprzedają je na całym świecie, bez rebrandingu

Voge 300 AC i 300 DS – niepozorne trzysetki do wielu zastosowań

W maju mogliśmy sprawdzić trzysetki Voge w różnych zastosowaniach. Dane nam było wypróbować modele 300 AC i 300 DS na kilkusetkilometrowej trasie, prowadzącej zarówno przez miasta, jak i drogi gorszej jakości.

Voge 300AC – mocne wejście smoka

Ten jednoślad w stylu retro to udana konstrukcja, która pozytywnie zaskakuje. Dzięki takim modelom klasa 300 ma szansę stać się w Polsce popularniejsza.

Ścigacz sprawdza czy potrzeba mocy, aby cieszyć się z jazdy motocyklem?

VOGE 300AC jest doskonałym motocyklem na dojazdy do pracy oraz na krótkie wycieczki za miasto. Osoby o niskim i średnim wzroście odnajdą się na nim bez potrzeby jakichkolwiek przeróbek w zawieszeniu.

Stylowy 300AC w rękach Motogen.pl

Lekki, stylowy motocykl nie tylko do miasta. Nowy Voge 300AC to jeden z kilku modeli oferowanych przez chińskiego producenta znanego już w większości krajów europejskich, choć w Polsce stawiającego dopiero pierwsze kroki.

Test Motobandy 300AC

Voge 300 AC to świetnie wyglądający, brzmiący i jeżdżący motocykl. Bardzo dobre wykonanie i... Przekonajcie się sami czy 300AC można nazwać prawdziwym motocyklem
Poprzedni
Następny
Więcej testów