650DSX
ADV SERIES

Przygoda nie ma granic.
VOGE 650DSX – bezkompromisowy w każdym terenie.

650DSX - Szary 650DSX - Niebieski 650DSX - Czerwony
Kolor
652 cm³
47,5 KM
60,0 NM
219 KG
Cena
34 890 zł
30 900 zł
Cena z kuframi
38 890 zł
34 900 zł
VOGE 650DSX

ADVENTURE Z KRWI I KOŚCI 

Do pracy, szkoły i eksplorowania świata – poznajcie Voga 650DSX. 

Producenci motocykli turystycznych pragną, aby ich maszyny były uniwersalne i praktyczne. Tak, aby sprawdzały się w codziennym użytkowaniu, a daleka podróż nie stanowaiła wyzwania. Voge 650DSX to motocykl, który czeka na to, abyś zabrał go w trasę. Spakuj najpotrzebniejsze rzeczy do akcesoryjnych kufrów i ruszaj!

VOGE 650DSX

DOPRACOWANY W KAŻDYM CALU


Jakość wykonania na najwyższym poziomie.

Nie wszyscy pewnie wiedzą, że marka Voge współpracuje z potężnymi koncernami, między innymi z BMW. To właśnie w fabryce Loncin Industrial powstają silniki do motocykli niemieckiego producenta. Sercem modelu 650DSX jest ten sam silnik, który napędza BMW F 650 GS. Jednostka niezwykle trwała, o prostej konstrukcji i oszczędna. Z silnika o pojemności 650 cm3 otrzymano moc na poziomie 47 KM i 60 NM. Spory moment obrotowy, przekłada się na elastyczność Voga, a to miło zaskoczy wszystkich tych, którzy zabiorą go w podróż i zaopatrzą się w okazały bagaż. Układ hamulcowy z ABS, zaciskami Nissin i dwiema tarczami hamulcowymi z przodu, to zestaw idealny do skutecznego hamowania. Zawieszenie KYB, to pewność prowadzenia i bezpieczeństwo. Nie można nie wspomnieć o świetnych oponach Pirelli. Oświetlenie full LED, dla jeszcze lepszej widoczności w nocy i w ciągu dnia. Adaptacyjny wyświetlacz TFT, sprawdzi się w każdych warunkach oświetleniowych. Spalanie? Idealne przy obecnych cenach paliw na stacjach – wg rekomendacji producenta 4.2l. 

VOGE 650DSX

ZAUFAJ NASZEMU DOŚWIADCZENIU
 

Fabryka Loncin produkuje motocykle od ponad 20 lat. 

To dzięki latom doświadczeń, motocykle Voge stały się tak dopracowane. Cała gama modeli od 125 cm3 do 650 cm3 wyróżnia się na rynku wyposażeniem i jakością wykonania. Przekonaj się o tym i Ty! Wpadnij do jednego z naszych dealerów w całym kraju i przyjrzyj się z bliska marce Voge.  Spark your dream. 

Poprzedni
Następny
VOGE 650DSX

Kolorowy wyświetlacz TFT

Adaptacyjny wyświetlacz TFT, który niezależnie od intensywności słońca w ciągu dnia pozostanie czytelny. Do tego łączność Bluetooth i Wi-Fi, dzięki której pozostaniemy w ciągłym kontakcie. 

Poza prędkościomierzem i obrotomierzem znajdziemy między innymi informację o poziomie paliwa, ciśnieniu w oponach czy o aktualnym położeniu skrzyni biegów. 

VOGE 650DSX

Oświetlenie LED

Lepsza widoczność na drodze, więcej światła i nowoczesny wygląd, to wszystko za sprawą oświetlenia LED. W Voge 650DSX mamy do czynienia z pełnym oświetleniem w tej technologii.

VOGE 650DSX

Gmole w standardzie

Na drodze czeka nas mnóstwo niespodzianek. Na szczęście silnik naszego motocykla chroniony jest fabrycznymi gmolami uff.

VOGE 650DSX

Dedykowane kufry

Istnieje możliwość zakupienia motocykla z zestawem alumioniowych kufrów. Planujesz długie podróże? Nie zastanawiaj się, porządne kufry pomieszczą Twój bagaż i ułatwią spakowanie się. 

Poprzedni
Następny

Dane techniczne

 
pojemność
652 cm3
silnik
4-suwowy, rzędowy, jednocylindrowy
rozrząd
DOHC
chłodzenie
cieczą
EFI
Bosch
moc maksymalna
35 kW / 6750 obr./min.
moment obrotowy
60 Nm / 5500 obr./min
norma środowiskowa
EURO5
rozruch
elektryczny
skrzynia biegów
manualna, 5-biegowa
długość
2155 mm
wysokość
1390 mm
szerokość
850 mm
rozstaw
1485 mm
wysokość kanapy
850 mm
prześwit
215 mm
waga
219 kg
dopuszczalna ładowność
191 kg
felga przednia
2,5 x 19"
opona przednia
Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 R19
hamulec przedni
dwie tarcze hamulcowe śr. 298 mm Nissin
zawieszenie przednie
amortyzator upside-down, śr. 41 mm, skok 179,5 mm KYB
felga tylna
4,5 x 17”
opona tylna
Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R17
hamulec tylny
tarcza hamulcowa śr. 240 mm Nissin
zawieszenie tylne
pojedynczy amortyzator sprężynowy o skoku 58 mm zamocowany na kiwaku
system abs
dwukanałowy ABS
zbiornik paliwa
18 l
zużycie paliwa
4,2 l / 100 km
przyspieszenie 0-100 km/h
5,9 s
 

Testy

Voge 650DS - na asfalt i w teren

Voge podłapał panującą modę na motocykle klasy adventure i co chwilę wprowadza do oferty kolejne, często coraz większe maszyny tego segmentu. Jedną z nich jest właśnie 650DS.

Voge 650 DS - motocykl z nieuwolnionym potencjałem. Test podczas porównania 9 pomysłów na adventure

Na początku jazdy zauważamy dobre hamulce, precyzyjną skrzynię biegów i nieco narowistą pracę jednostki napędowej...

Czy to ma sens... 🤔 Voge 650 DS po 1000 km | Test | Opinia | Recenzja | Pierwsze wrażenia

Niesponsorowana recenzja Voge 650 DS z rocznika 2023 po przejechaniu 1000 km. Materiał do filmu został zebrany podczas testu porównawczego 9 motocykli klasy adventure, zorganizowanego przez Redakcję Motovoyager.

Kilka słów o Voge 650 DS / DSX

Jaki jest 650 DS/DSX? Pierwsze wrażenia z jazdy i małe porównanie do droższych maszyn.

Voge 650DS - motocykl turystyczny na każde warunki

W dzisiejszych czasach rzadko zdarza się sytuacja, gdy dostajemy do testu motocykl, o którym wcześniej nie czytaliśmy kilku artykułów i zapowiedzi. Dokładnie tak było z Voge 650DS.

KONFRONTACJA: VOGE 650DS VS BMW F 650 GS. PRZYSZYWANY WNUCZEK

Wobec fali opinii, że tegoroczna nowość firmy Voge jest kopią swego czasu najmniejszego z bawarskich GS-ów postanowiłem zabawić się w pogromcę mitów. „Wspomniane opinie są uzasadnione” – prawda czy fałsz?
Poprzedni
Następny
Więcej testów

Jesteś zainteresowany?